Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze producten, de bestelprocedure of onze coöperatie? Je bent niet de enige! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Als je iets niet kunt vinden of verdere hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen!

Meer weten over ons bestelproces?

Eenvoudig bestellen, zo doe je dat

Bekijk ons eenvoudige stappenplan hier.

Ja, je kunt je bestelling annuleren of wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@coopoosterwold.nl om je verzoek door te geven. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat je bestelling naar wens wordt aangepast.

De meeste van onze producten zijn biologisch. Er zijn een paar producten die wel op biologische wijze geteelt worden, maar waarvan de zaden en/of kiemplantjes niet biologisch zijn. Om die reden mogen deze producten niet biologisch genoemd worden.

Nee, je hoeft niet vooraf te betalen. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een factuur via e-mail. We nemen daarna contact met je op om de bezorgdetails te bespreken.

Nee, er is geen minimum bestelbedrag. Je kunt bestellen wat je nodig hebt, groot of klein, en we zorgen ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis wordt bezorgd.

Op dit moment bieden we geen tracking voor bestellingen aan. Maar na het plaatsen van je bestelling, nemen we persoonlijk contact met je op om de bezorgdetails af te stemmen en te zorgen dat je goed op de hoogte blijft.

Als je niet thuis bent op het moment van levering, nemen we contact met je op om een nieuw bezorgmoment af te spreken. We willen er zeker van zijn dat je je bestelling in goede staat ontvangt.

We spreken samen af wanneer we je bestelling komen brengen. Meestal is dat de volgende dag, maar als er extra haast bij is, dan kijken we naar de mogelijkheden je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Altijd even bellen dus!

radijsgraangraan

Bestellen in 4 stappen

Verse & Lokale Oogst van Oosterwold:

Meer weten?
Winkelwagen
0
Kortingscode
Subtotaal
Exclusief BTW